Ewidencja materiałów zasobu

Ewidencja materiałów zasobu prowadzona jest na podstawie art. 7c ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1629) oraz § 7 ust. 2 pkt 5 i § 31 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2013.1183)

1. Na treść ewidencji materiałów zasobu składają się:
1) identyfikator ewidencyjny materiału zasobu;
2) data wpisania materiału zasobu do ewidencji;
3) data lub okres, w którym pozyskano informacje zawarte w materiale zasobu;
4) identyfikator zgłoszenia prac, w przypadku gdy materiał zasobu jest rezultatem takich prac;
5) nazwa materiału zasobu;
6) informacje o położeniu obszaru, którego dotyczy materiał zasobu;
7) informacje o źródle pochodzenia i sposobie pozyskania materiału zasobu, w przypadku gdy materiał ten nie jest rezultatem
zgłoszonych prac;
8) informacje o postaci, w jakiej jest przechowywany materiał zasobu;
9) informacje o rodzaju nośnika informacji, jeżeli materiał zasobu jest w postaci nieelektronicznej;
10) informacje o twórcy materiału zasobu;
11) informacje o dostępie do materiału zasobu;
12) oznaczenie podstawowego typu materiałów zasobu – zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
13) informacja o kategorii archiwalnej materiału zasobu;
14) kod języka naturalnego zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 5 ust. 2a ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
15) streszczenie, spis treści lub krótki opis zawartości;
16) oznaczenie identyfikujące materiał zasobu w dniu jego przyjęcia do zasobu, jeżeli jest różne od identyfikatora, o którym
mowa w pkt 1;
17) sygnatura i data dokumentu orzekającego o wyłączeniu materiału zasobu z zasobu;
18) data wyłączenia materiału zasobu z zasobu;
19) data przekazania materiału zasobu do archiwum państwowego lub data brakowania.
2. W przypadku mapy ewidencja materiałów zasobu zawiera również:
1) godło lub nazwę mapy;
2) skalę mapy;
3) układ odniesienia;
4) datę i nakład druku w przypadku map drukowanych.
3. W przypadku materiałów zasobu przekazanych do określonej części zasobu na podstawie art. 40 ust. 2a ustawy
w ewidencji materiałów zasobu, prowadzonej przez organ, któremu materiały zostały przekazane, wykazuje się informacje
wymienione w ust. 1 pkt 1, 2, 5, 7, 9–12 oraz dodatkowo identyfikator ewidencyjny materiału zasobu nadany przez organ
przekazujący, a w przypadku gdy do tego materiału zasobu ma zastosowanie § 13 ust. 2, identyfikator, o którym mowa
w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. Nr 76, poz. 489 oraz
z 2012 r. poz. 951).