Program "Plan promocji województwa podlaskiego w roku 2014" z dnia 2014-02-18 dotyczący Planu promocji województwa podlaskiego w roku 2014

Data wydania
2014-02-18
Tytuł
Plan promocji województwa podlaskiego w roku 2014
Promocja walorów i możliwości rozwojowych województwa to jedno z zadań wykonywanych przez Samorząd Województwa Podlaskiego na mocy Ustawy o Samorządzie Województwa z dnia 5 czerwca 1998 r. (art. 11 oraz art. 41).
Roczne plany promocji województwa przygotowywane są przez Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji w oparciu o  § 69 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
 
Plan promocji województwa na rok 2014 zawiera zestawienie najważniejszych przedsięwzięć o charakterze promocyjnym, które realizowane będą w roku bieżącym. 
Podobnie, jak w latach minionych działania promocyjne zorientowane są na upowszechnianie pozytywnego wizerunku regionu wśród potencjalnych odbiorców jego oferty turystycznej.
 
Zasadniczym celem w roku 2014 będzie kreowanie markowych produktów turystycznych Podlaskiego, nadanie regionowi wyrazistego wizerunku oraz przesunięcie pozycjonowania województwa z „przyroda” na „więcej niż przyroda”, zgodnie z rekomendacjami zawartymi w „Założeniach wieloletniego planu promocji województwa podlaskiego”.
Tegoroczne działania mają na celu wykreowanie w społecznej świadomości spójnego i pozytywnego wizerunku regionu, przełamywanie istniejących stereotypów oraz dalsze zwiększanie ruchu turystycznego na terenie województwa podlaskiego. 
 
Wśród szczegółowych zadań realizowanych w roku 2014 należy wymienić m.in. jubileuszową – dziesiątą – edycję konkursu Podlaska Marka Roku, opracowanie wieloletniego planu promocji regionu z perspektywą czasową na lata 2015-2018 oraz organizację akcji promocyjnych w kraju i poza granicami Polski.
Powrót na początek strony