Uchwała Nr 260/3592/2017 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2017-12-12

Numer
260/3592/2017
w sprawie
zatwierdzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
Data wydania
2017-12-12
Departament
Departament Rozwoju Regionalnego

Uchwała Nr 260/3592/2017
Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia 12 grudnia 2017 roku

w sprawie zatwierdzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 2096) i § 7 Statutu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XLI/491/14 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 23 czerwca 2014 r. uchwala się, co następuje:

§1. Zatwierdza się wprowadzenie następujących zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku, stanowiącym Załącznik do Uchwały Nr 99/1212/15 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku zmienionym Uchwałą Nr 142/1780/2016 r. Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 13 czerwca 2016 r.:

    1) w § 10 ust 1 pkt 5 dodaje się lit. b w brzmieniu:

        „b) Oddział ds. Edukacji Przedszkolnej,”;

    2) w § 12 ust 2 pkt 1 dodaje się lit b w brzmieniu:

        „b) Oddział ds. Edukacji Przedszkolnej,”;

    3) w § 14 skreśla się pkt 5;

    4) § 23 otrzymuje brzmienie:

„§ 23 Do zakresu zadań Wydziału Wdrażania RPO należy:
obsługa RPO poprzez:

    1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,

    2) przygotowywanie propozycji kryteriów wyboru projektów celem ich przekazania do Instytucji Zarządzającej,

    3) przygotowywanie regulaminu konkursu, organizację pracy Komisji Oceny Projektów i udział w ocenie projektów konkursowych,

    4) przeprowadzenie naboru i ocenę projektów pozakonkursowych,

    5) prowadzenie naboru kandydatów na ekspertów,

    6) określanie harmonogramów naboru projektów konkursowych, poziomu kontraktacji i wydatków,

    7) przygotowywanie sprawozdań z realizacji Działań,

    8) wykonywanie zadań związanych z procedurą odwoławczą,

    9) koordynowanie prac Oddziału ds. Obsługi Projektów oraz Oddziału ds. Edukacji Przedszkolnej,

   10) współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie wdrażania RPO,

   11) informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS nt. wykrytych nieprawidłowości,

   12) administrowanie i wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Teleinformatycznego, w tym do SL2014.”;

5) § 24 otrzymuje brzmienie:

„§24 Do zakresu zadań Oddziału ds. Obsługi Projektów należy obsługa RPO w zakresie Działań 2.1, 2.2, 2.4, 2.5 oraz 3.2 poprzez:

    1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Oddział;

    2) udział w ocenie projektów konkursowych w ramach Komisji Oceny Projektów;

    3) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych;

    4) weryfikację wniosków o płatność, w tym ocenę kwalifikowalności wydatków;

    5) bieżącą współpracę z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;

    6) informowania Wydziału Wdrażania RPO nt. wykrytych nieprawidłowości;

    7) wprowadzanie danych do SL2014.”;

 6) Wprowadza się § 24a w brzmieniu:

„§ 24a Do zakresu zadań Oddziału ds. Edukacji Przedszkolnej należy obsługa RPO w zakresie Poddziałania 3.1.1 poprzez:

   1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Oddział;

   2) udział w ocenie projektów konkursowych w ramach Komisji Oceny Projektów;

   3) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych;

   4) weryfikację wniosków o płatność, w tym ocenę kwalifikowalności wydatków;

   5) bieżącą współpracę z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;

   6) informowania Wydziału Wdrażania RPO nt. wykrytych nieprawidłowości;

   7) wprowadzanie danych do SL2014.”;

7) § 25 otrzymuje brzmienie:

„§ 25 Do zakresu zadań Wydziału Wdrażania PO WER należy w szczególności:

    1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania PO WER oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania PO WER, w zakresie zadań realizowanych przez Wydział;

    2) przygotowywanie Rocznych Planów Działań dla działań wdrażanych przez WUP;

    3) określanie harmonogramów realizacji procedur konkursowych, poziomu kontraktacji i wydatków;

    4) prowadzenie naboru kandydatów na ekspertów i zarządzanie Wykazem kandydatów na ekspertów;

    5) organizacja konkursów, w tym przygotowywanie regulaminu konkursu, koordynacja pracy Komisji Oceny Projektów i ocena projektów konkursowych;

    6) przeprowadzanie naboru i ocena projektów pozakonkursowych powiatowych urzędów pracy;

    7) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych;

    8) weryfikacja wniosków o płatność, w tym ocena kwalifikowalności wydatków;

    9) bieżąca współpraca z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;

  10) przygotowywanie sprawozdań z realizacji PO WER;

  11) wykonywanie zadań związanych z procedurą odwoławczą;

  12) współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie wdrażania PO WER;

  13) informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS nt. wykrytych nieprawidłowości;

  14) administrowanie i wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Teleinformatycznego, w tym do SL2014.”;

8) § 26 otrzymuje brzmienie:

„§ 26  Do zakresu zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Instrukcji Wdrażania Programów Operacyjnych należy w szczególności:

   1) koordynowanie procesu opracowywania instrukcji zawierających opis zadań i procedur związanych z procesem wdrażania Działań w ramach  PO WER oraz RPO, jak również przekazywanie ich do IZ celem zatwierdzenia;

   2) zarządzanie zmianami w zakresie funkcjonowania systemu wdrażania PO WER oraz RPO;

   3) bieżący nadzór nad zgodnością treści instrukcji z regulacjami formalno-prawnymi dotyczącymi  PO WER oraz RPO;

   4) współpraca z Instytucją Zarządzającą w ramach PO WER i RPO w zakresie zapewnienia zgodności instrukcji stosowanych w WUP z właściwymi przepisami i obowiązującymi wytycznymi.”;

  9) w § 27 skreśla się pkt 3;

 10) w § 28 skreśla się pkt 3;

 11) w § 29 skreśla się pkt 6;

 12) w § 31 w pkt 5 dodaje się lit g, w brzmieniu:  

„g) wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych pracowników.”;

13) w § 31 skreśla się pkt 24);

§ 2. Schemat organizacyjny Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku, otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej Uchwały.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Powrót na początek strony