Uchwała 57/644/04 z 13 listopada 2003

Uchwała Nr 57/644/03
Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia 13 listopada 2003 r.

w sprawie wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty nie przekraczającej 30 000 euro.

Na podstawie art. 41 ust. l ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 i 2002 Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558 i Nr 214 poz. 1806) oraz art. 13 pkt. l w związku z art. 15 ust. l ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 664z późn. zm.) uchwala się co następuje:

§ l.

Wszczyna się postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty nie przekraczającej 30.000 euro na obsługę prawną Departamentu Geodezji, Rolnictwa i Mienia, Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej oraz Departamentu Polityki Regionalnej i Funduszy Strukturalnych.

§ 2.

Wykonanie uchwały powierza się Marszałkowi Województwa Podlaskiego.

§ 3.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


 

 

 

REGULAMIN PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ

powołanej do przeprowadzenia postępowania przetargowego na: obsługę prawną Departamentu Geodezji, Rolnictwa i Mienia, Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej oraz Departamentu Polityki Regionalnej i Funduszy Strukturalnych w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.

1. Komisja działa na podstawie Uchwały Nr 57/644/03 -Zarządu Województwa
Podlaskiego z dnia 13 listopada 2003 r.

2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

3. Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując
się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

4. Członkowie komisji składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub braku istnienia
okoliczności, o których mowa w art. 20 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach
publicznych, niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami
złożonymi przez dostawców lub wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia stawianych
im warunków.

4. 1. Przewodniczący komisji niezwłocznie wyłącza członka komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. l, nie złożenia przez niego oświadczenia albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.
4.2. Wobec przewodniczącego komisji czynności wyłączenia dokonuje bezpośrednio kierownik jednostki.
4.3. Członek komisji, jest obowiązany w każdym czasie wyłączyć się z udziału w pracach komisji, niezwłocznie po powzięciu wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.4, o czym informuje przewodniczącego komisji.
4.4. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka komisji, po powzięciu przez niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.4 są nieważne.
4.5. Nie powtarza się czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania.

5. Pracami komisji kieruje Przewodniczący, powoływany i odwoływany przez kierownika
jednostki spośród członków komisji.

6. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w pkt. 4, oraz
poinformowanie kierownika jednostki o okolicznościach, o których mowa w
pkt. 4.1,
2) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
3) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego,
5) informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami
komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi sekretarz
komisji.

8. Tryb pracy komisji.

8. 1.  Komisja, przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika jednostki:

1) propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem,
2) projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,
4) projekty innych dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem przetargowym w tym wnioski do właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą,

8.2. Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności:

1) udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
2) prowadzi negocjacje z oferentami dotyczące treści oferty,
3) dokonuje otwarcia ofert,
4) ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom oraz wnioskuje do
kierownika jednostki o wykluczenie dostawców w przypadkach określonych
ustawą,
5) wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach
przewidzianych ustawą,
6) ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu,
7) przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o
unieważnienie postępowania.

9. Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej oceny
ofert dokonanej przez członków komisji.

10. Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert,
określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdy z członków
komisji sporządza pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny.

11. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami można sporządzić zbiorcze
zestawienie oceny ofert. W takim przypadku pisemne uzasadnienie indywidualnej
oceny ofert, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się pisemnym uzasadnieniem wyboru
najkorzystniejszej oferty

12. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 27b ust. l ustawy
komisja występuje do kierownika jednostki o unieważnienie postępowania.

13. Na polecenie kierownika jednostki, komisja powtarza unieważnioną czynność,
podjętą z naruszeniem prawa.

Powrót na początek strony