Zarządzenie Marszałka Nr 3/03 z 29 października 2003 roku

Zarządzenie Nr 3/ 03
Marszałka Województwa Podlaskiego
z dnia 29 października 2003 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia organizacji wewnętrznej i szczegółowych zadań departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

Na podstawie § 13 ust. 2 i § 30 ust. 1 pkt 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku zarządza się, co następuje:

§ 1.

W załączniku do zarządzenia Nr 1/03 Marszałka Województwa Podlaskiego z dnia 26 czerwca 2003 r. w sprawie zatwierdzenia organizacji wewnętrznej i szczegółowych zadań departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku ( zmiana: zarządzenie Nr 2/03 Marszałka Województwa Podlaskiego z dnia 11 września 2003 r.) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 6:

a) w ust. 1 po pkt 2 dodaje się pkt 2a w brzmieniu:

"2a) Referat Koordynacji Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych;";

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

"2. Referat Programowania i Monitorowania przy znakowaniu spraw używa symbolu - PR - I, Referat Selekcji Projektów - PR - II, Samodzielne Stanowisko ds. Rozwoju Przedsiębiorczości i Rynku Pracy - PR - III, Samodzielne Stanowisko ds. Informacji, Promocji i Szkoleń - PR - IV, Referat Koordynacji Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych - PR - V.";

2) w § 18 po ust. 2 dodaje się ust. 2a w brzmieniu:

"2a. Do zadań Referatu Koordynacji Wdrażania Projektów Infrastrukturalnych należy koordynacja wdrażania projektów infrastrukturalnych, których beneficjentem końcowym jest Województwo, a w szczególności:

1) weryfikacja otrzymanych od jednostek wdrażających projekty, faktur oraz przesyłanie na bieżąco do Instytucji Pośredniczącej w zarządzaniu komponentem wojewódzkim ZPORR w Urzędzie Wojewódzkim, w tym ocena kwalifikowalności prezentowanych w fakturach wydatków;

2) przygotowywanie wniosków i występowanie o refundację poniesionych wydatków;

3) uczestnictwo w przetargach organizowanych przez Urząd i współfinansowanych przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (ERDF);

4) wprowadzanie danych do systemów informatycznych, w tym SIMIK (zgodnie z wykonywanymi zadaniami);

5) prowadzenie stałego monitoringu realizacji projektów, w tym przyjmowanie od jednostek wdrażających projekty, miesięcznych, kwartalnych i rocznych raportów monitoringowych o realizowanych projektach;

6) sporządzanie kwartalnych i rocznych raportów monitoringowych z wdrażania projektów wraz z zestawieniem wydatków oraz przekazywanie ich do Instytucji Pośredniczącej w zarządzaniu komponentem wojewódzkim ZPORR w Urzędzie Wojewódzkim i do Referatu Programowania i Monitorowania;

7) prowadzenie bieżącej kontroli realizowanych projektów, w tym dokonywanie okresowej analizy ryzyka powodzenia projektu;

8) archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów.";

3) w § 21 w ust. 3 w pkt 21 kropkę na końcu zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 22 i 23 w brzmieniu:

"22) prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem realizacji zadań dotyczących współpracy Województwa z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych o charakterze wojewódzkim, w szczególności w zakresie:

a) organizowania wymiany informacji na temat planowanych kierunków działań w celu ich zharmonizowania,

b) opracowywania projektów dokumentów określających szczegółowe zasady zlecania do realizacji zadań publicznych o charakterze wojewódzkim,

c) prowadzenia spraw związanych z powoływaniem i obsługą wspólnych zespołów o charakterze doradczym i inicjatywnym";

"23) opracowywanie projektu rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w zakresie zadań publicznych o charakterze wojewódzkim.".

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Generalnemu, dyrektorom departamentów oraz kierownikom komórek organizacyjnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powrót na początek strony